John de Bever maakt bekend over Mama Mo wat veel kijkers al dachten

BNers
donderdag, 08 januari 2026 om 15:45
John1221
John de Bever heeft de eer gehad om Monique Hansler in het echt te ontmoeten. Na die ontmoeting is John er vrijwel zeker van. Hij denkt dat Mama Mo voor de camera's een heel ander persoon is dan als er niet gedraaid wordt. ''Het is gespeeld wat ze doet.''

Beachclub

In Winter Vol Liefde maakten we vorig seizoen in de eerste aflevering al kennis met Monique. Dat we hier nu nog steeds over schrijven, is te danken aan het feit dat de Hanslertjes een eigen realityshow kregen.
Voordat de eerste aflevering te zien was, claimden veel mensen er niet naar te zullen gaan kijken. Dat is toch niet zo gegaan, want de kijkcijfers gaan door het dak.
Desondanks heeft Monique weinig fans. En dus willen BN'ers liever niet gelinkt worden aan Mo. John de bever en zijn man Kees besloten om juist wel op te komen draven bij de opening van de beachclub in het Spaanse Altea.
In De Telegraaf laat Kees weten 'gelachen' te hebben met Mo. ''Mensen willen dit toch zien? Tegen mij gaat ze niet tekeer.''
''Iemand van RTL Boulevard belde mij zelfs op met de vraag of we onszelf niet uit de soap zouden willen laten knippen. Dat gaat toch ver?''
John de Bever zelf dan. Die is van mening dat er kijkersbedrog wordt gepleegd. ''Het was voor mij ook gewoon een boeking om hun beachclub te openen. Ze hoeft tegen mij niet zo tekeer te gaan. Maar ik denk dat het gespeeld is, wat ze doet.''

Aardig doen

Dat John en Kees geboekt waren is overigens niet juist. ''We hebben dat voor niks gedaan'', aldus Kees. ''Nu staat overal dat dat voor ons een boeking was. Nee, wij wilden gewoon aardig doen en Altea op de kaart zetten.''
Kees vervolgt: ''Wij hebben het geopend en zijn er tien minuten geweest. Ik zag wel dat daar gewoon een vrouw stond die een personality is. Mensen willen echte mensen op tv en ik denk dat zij echt is zoals we haar zien.''

Niet hun idee

Bijzonder wel dat Kees denkt dat Monique authentiek is, terwijl John daar dus anders over denkt. Kees: ''Ja, John zegt: 'Monique is niet echt.''
Volgens Kees is het idee om een beachclub te openen niet het idee van de Hanslers geweest, maar van de producenten.
''Dat hebben ze bij ons ook geprobeerd. Als je een serie hebt, dan moet er een doel zijn. Ze zeiden tegen ons: 'Kees, het is leuk als jullie in Benidorm een cafe openen en dan maken we daar een serie van.''
''Wij hebben gezegd: 'Dat gaan we niet doen, want daar trappen die mensen niet in.''' Bij de Hanslers is het dus wel gelukt.
''Ik denk dat de producent al lang door had dat dit ging spelen en dat ze dachten: we zetten ze in een cafe een half jaar.''
''Ze zei: 'Ik heb nog nooit zo hard gewerkt'. Maar de mannen liepen in het zweet en zijn liep alleen maar te paraderen.''

NET BINNEN

TTAssen

Coureur overreden bij TT Assen, shock om wat er daarna gebeurt

jun 28, 13:25

Huiveringwekkende beelden vanuit Assen. Bij de TT Assen ging de 19-jarige coureur Álvaro Carpe al in de tweede ronde hard onderuit. Een andere rijder kon hem niet meer ontwijken en reed vol over de Sp...

Sylvia

'Sylvia Geersen toegetakeld in café Hillegersberg'

jun 28, 10:08

Heftig nieuws over Sylvia Geersen. Het model zou gisteravond flink zijn toegetakeld in een café. Dat schrijft het doorgaans goed ingevoerde Instagramkanaal RealityFBI. Het kanaal schrijft dat het gist...

Kaarsj

Dochtertje (2) bekende influencer verdronken in zwembad

jun 28, 9:27

Tragisch nieuws uit de Verenigde Staten. Influencer en vader van negen kinderen Jamal Morton (33) heeft in een hartverscheurend bericht op Instagram laten weten dat zijn dochtertje (2) verdronken is,...

Cody Gakpo

KNVB reageert op overlijden zoontje Gody Gakpo

jun 27, 23:15

De KNVB heeft gereageerd op het verdrietige nieuws rond Cody Gakpo en zijn vriendin Noa van der Bij, die vandaag bekendmaakten dat hun zoontje tijdens de zwangerschap is overleden. Ook Brian Brobbey h...

Loading