Louisa Janssen deelt vreselijk verdriet: ''Bouw op jezelf''

BNers
maandag, 01 juli 2024 om 13:56
louisa janssen
Louisa Janssen zit er helemaal doorheen. De realityster is erachter gekomen dat ze veel mensen om zich heen heeft, die van haar willen profiteren. In een post op Instagram deelt ze het vreselijke verdriet dat ze daar van heeft.

Wat is nog echt?

Louisa verkeert momenteel in een moeilijke periode. Ze heeft het nog steeds zwaar met het verlies van haar broertje, en twee weken geleden overleed haar oom.
Ze heeft een foto op Instagram gepost, waarop ze voor de spiegel staat. ''Ik zal je vertellen dat ik bijna niemand om me heen heb qua vrienden of familie.'' Louisa schrijft ernaar te verlangen echte vrienden te hebben. ''Maar wat is tegenwoordig nog echt?''

Profiteurs

Louisa kan niet meer vertrouwen op mensen. ''De één belazert je wekenlang, de rest doet mee. De ander belt alleen als er wat is.''
Janssen stelt zelfs dat ze soms niet wordt uitgenodigd voor een familiefeest. ''Omdat de kinderen zich schamen voor Louisa!''

Bouw op jezelf

Louisa concludeert dat veel mensen in haar leven, haar alleen maar willen gebruiken voor hun eigen gewin. ''Ik ben het zat. Weet je wat ik geleerd heb? Bouw en vertrouw op jezelf!''
Ze vervolgt: ''Er op je gezin en mensen die er echt voo je zijn. De rest is bijzaak. Ik weet wel bij wie ik vannacht kan aankloppen als ik ergens mee zit, of bij wie ik kan uithuilen. En die zal ik koesteren'', aldus een emotionele Louisa.
Het aantal vrienden en familieleden die nog 'echt' met haar zijn, zegt ze op een hand te kunnen tellen.
(Tekst gaat verder onder de Instagram-post)

Inzamelingsactie

Twee weken geleden overleed de oom van Louisa. Hij bleek geen verzekering te hebben en Louisa heeft samen met een familielid een doneeractie opgezet.
Ze hoopten 12.500 euro op te halen voor een mooi afscheid van haar oom. Dat is niet gelukt. Negen dagen na de start, staat de teller op 1.460 euro.
Op social media kwam veel kritiek op de crowdfunding. Mensen vonden het niet kunnen dat Lousia, die aardig wat centjes schijnt binnen te harken, haar volgers om geld vroeg.

NET BINNEN

Kinder

Kind (1) alleen achtergelaten in opvang, personeel gaat naar huis

jun 26, 21:18

Een bizarre gebeurtenis in Schiedam. Daar is een jongetje van 1 jaar oud donderdagavond helemaal alleen achtergelaten bij kinderopvang Bellefleur. Toen de ouders voor de deur stonden, bleken alle pers...

hittegolf

KNMI verlengt code rood in DEZE vier provincies

jun 26, 16:16

Nederland heeft vandaag te maken met uitzonderlijke hitte. Code rood geldt in Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel, terwijl de rest van het land op code oranje staat. Het RIVM heeft het N...

trump

Dit is de reden dat Donald Trump nog niet op het WK is geweest

jun 26, 15:04

Het WK voetbal is inmiddels al twee weken bezig. De VS is een van de medeorganisatoren, maar er is een opvallende naam die ontbreekt op de tribunes: Donald Trump. Zijn afwezigheid zorgt voor flinke sp...

Onweer45r

KNMI geeft nieuwe weerwaarschuwing af

jun 26, 13:32

Het is vandaag code rood en deze weerwaarschuwing is nooit eerder afgegeven vanwege hitte. En nu dus wel. De temperaturen kunnen in het zuiden oplopen tot 40 graden. Straks belooft het aardig los te g...

Loading