Nikkie Plessen kun je natuurlijk kennen als actrice, presentatrice en ondernemer. Via social media laat Nikkie haar volgers dagelijks weten welke kleding er helemaal hip is. Maar soms dat dat best wel mis. Tijdens het promoten van de nieuwste ski-collectie, en dan met name een skibril, was Nikkie eventjes vergeten dat er zoiets als weerspiegeling bestaat.
Nikkie Plessen begon haar loopbaan als actrice en presentatrice, maar ontwikkelde zich al snel tot een ambitieuze ondernemer binnen de modewereld.
In 2012 richtte ze haar eigen modemerk NIKKIE op.Dankzij haar gevoel voor trends, een herkenbare stijl en goed ontvangen collecties groeide het merk in korte tijd uit tot een succes, niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten.
Zo opende Plessen onder meer winkels in Rotterdam en Antwerpen. Steeds meer mensen kochten haar kleding, terwijl er ook online flink besteld werd.
Om haar merken te bundelen richtte ze later het overkoepelende bedrijf N-BRANDS op, waaronder naast NIKKIE ook NIK&NIK (voor kids ), de samenwerking “Selected by Kate Moss”, en het label FIFTH HOUSE vallen.
Eind 2023 werd bekend dat Plessen samen met haar partner een deel van N-BRANDS verkocht aan een investeringsmaatschappij genaamd Capital A Fund. Het doel hiervan was internationaal groeien.
Nieuwe skibril zorgt voor aandacht
Via haar sociale media promoot Nikkie dagelijks haar nieuwste kleding en accessoires, zodat de volgers weten hoe ze er weer helemaal hip bij kunnen lopen.
Nu het wintersportseizoen in aantocht is, ligt de focus op haar skicollectie, waaronder een nieuwe skibril. Voor de promotiefoto’s van dit item ging ze niet zelf op de foto, maar door de reflectie in het glas van de bril bleek onverwacht meer te zien dan de bedoeling was.
Zo zien we in de weerspiegeling dat Nikkie de foto heeft genomen in haar string. En dat viel mensen al snel op. Hieronder de beelden: