Zoon Emile Ratelband deelt verdrietig nieuws over zijn vader

BNers
dinsdag, 12 mei 2026 om 13:10
Emile
De 17-jarige Emilio maakt zich grote zorgen om het welzijn en de gezondheid van zijn vader Emile Ratelband. In een emotioneel interview met weekblad Privé doet hij een opmerkelijk verhaal uit de doeken. ''Ik ben bang.''
Klik hier en volg Showblad op Google zodat er minder advertenties komen
Onlangs schreef deze site al een artikel over de vermissing van Emile Ratelband. De Tsjakka-man, die alweer 77 jaar is, is al tijdenlang spoorloos.
Zijn kinderen trokken hierover aan de bel en nu laat de 17-jarige Emilio zich tegen weekblad Privé uit over de situatie.
Emilio heeft volgens hemzelf al geen contract meer met zijn vader sinds vorige zomer. Dat is dus nu reeds bijna een jaar.
''Ik heb mijn vader vorige zomer voor het laatst aan de telefoon gesproken. Daarna heb ik alleen maar appjes van hem gekregen. Maar daar zaten zulke kromme zinnen en rare fouten in, die kunnen eigenlijk niet van hem zijn.''
Emilio vreest het ergste: ''Ik ben bang dat iemand anders zijn telefoon beheert.'' Over wie dat dan zou moeten zijn, heeft hij wel een idee.
Hij denkt aan Natalia, die Emile als draagmoeder zijn achtste kind op de wereld bracht. Volgens Emilio was Natalia niet alleen draagmoeder. ''Ze hebben ook een relatie gehad. Dat is echter nooit bekend geworden. Ik heb het idee dat zij mijn vader misschien in haar macht heeft.''

Reactie Emile

Privé heeft contact gezocht met Emile, die gelukkig niet vermist blijkt. Opmerkelijk is dat er volgens het blad eerst 'in gebrekkig Nederlands' werd gevraagd om 'welke zoon' het zou gaan.
''Als Emilio het is, wil ik niks met hem te maken hebben. Helemaal niets! Ik heb dat duidelijk gemaakt aan hem. Zijn zus en broers hebben hem gevraagd om niet naar de media te stappen en toch had hij daar schijt aan.''
Volgens Emile is er ook geen reden voor alarm. ''Met mij gaat het goed. Ik zit in het buitenland. Ik zeg niet met wie, wat en waar. Het is allemaal gelul. Ik heb wekelijks contact met ze. Ik app ze.''
Maar juist dat is waar Emilio zich zo druk om maakt, want de appberichten zijn dus in ontzettend slecht Nederlands.
Ook is het opmerkelijk dat Emile aangeeft dat hij geen contact wil hebben met Emilio, terwijl er dus wel appberichten worden gestuurd?
Emile laat verder nog weten dat hij niemand in zijn buurt wil hebben. Hij wil ook niemand bellen. ''Ik wil gewoon mijn eigen leven leiden. Als ik er klaar voor ben, en ik ben de oude, dan ben ik er gewoon weer.''

NET BINNEN

Nigel

Nigel de Jong neemt moeilijk besluit na overlijden vader

jun 15, 18:33

Nigel de Jong heeft een loodzwaar besluit genomen na het overlijden van zijn vader. De KNVB meldt dat de directeur topvoetbal na overleg met zijn familie heeft besloten om niet terug naar Nederland te...

Scoot

Vrouw in scootmobiel veroorzaakt ongeval in wielerwedstrijd

jun 15, 17:09

Een ongelooflijke gebeurtenis tijdens de Saarland Trofeo in Duitsland. Terwijl talloze wielrenners zich de longen uit hun lijf fietsten, kwam er opeens een dame op leeftijd in een scootmobiel het pelo...

Orajze

De Oranjezomer-kijkers niet te spreken over gast: ''Wegwezen''

jun 15, 15:59

Nicky van der Gijp, de zoon van VI-coryfee René van der Gijp, krijgt bakken met kritiek nadat hij gister bij De Oranjezomer te zien was. Kijkers vragen nu al of Nicky niet meer uitgenodigd kan worden...

Mt

Matthijs de Ligt heeft een nieuwe vriendin en dat is een hele bekende

jun 15, 14:07

Matthijs de Ligt viel door een operatie aan zijn rug af voor het WK in de Verenigde Staten, maar zit zo te zien niet (meer) bij de pakken neer. De verdediger is gespot in het gezelschap van een bloedm...

Loading