Denise vertelt de ECHTE reden waarom relatie met Mike kapot is

Entertainment
maandag, 01 december 2025 om 12:48
Denise112
Vanavond is de tweede aflevering van De Hanslers: van de Piste naar de Playa te zien. We weten nu al dat mama Mo zich weer kapot irriteert aan Denise. Die heeft nog een appeltje te schillen met Mike en haalt nu hard uit.
Vlak voor de eerste aflevering maakte Denise bekend dat de relatie met Mike voorbij is. In de nasleep is vervolgens gebleken dat de relatie maar kort heeft geduurd.
Het is dan ook best vreemd dat Denise het zo lang heeft volgehouden en is blijven acteren dat de twee nog gewoon bij elkaar waren. Pas kort voor de eerste uitzending bracht ze naar buiten dat het sprookje, voor zover we daar van konden spreken, voorbij is.
Ze deed haar verhaal en dan denk je dat het daarmee wel klaar is. Maar nee. Moeder Monique zat aan tafel bij Shownieuws en pareerde de aantijgingen. En nu slaat Denise weer terug met een interview in Party.
Volgens Denise is er maar een iemand verantwoordelijk voor de relatiebreuk en dat is moeder Monique. Ze zegt er nu het volgende over:
''Ik was verliefd op Mike en liefde maakt blind. Als je verliefd bent, kies je voor je man. Met hem heb ik het ook gewoon heel erg leuk gehad in Spanje. Ik dacht: met hem kan ik een toekomst opbouwen. Dat hoopte ik.''
Ze vervolgt: ''Maar ja, dan is het pijnlijk dat dat toch niet kan. Natuurlijk zijn er mensen die zeggen: ik had je gewaarschuwd. Maar toch hoop je dan, hij is 35, dat hij een beetje het licht gaat zien.''
''Zo van: ik kies voor mijn partner.'' Dat heeft Mike echter niet gedaan. ''Als een man geen moeite voor je doet, dan is hij niet de ware. Je moet een man hebben die echt moeite doet en achter jou aan gaat. Ik ga niet meer achter een man aan lopen.''

Klaar mee

Denise mist haar voormalige schoonmoeder in ieder geval niet. ''Op een gegeven moment word je het zat. Op een gegeven moment ga ik voor mezelf opkomen.''
''Ik had al anderhalf jaar met verdriet gezeten. Ik heb alles opgegeven. Mijn huis, mijn baan. Nu is het gewoon tijd voor mezelf.''

NET BINNEN

view-ambulance-street

Kindje (3) levenloos gevonden in snikhete auto

jun 25, 13:15

In de Franse gemeente Saint-Gratien, vlak bij Parijs, is gistermiddag een kind van drie jaar overleden, dat tijdens de hittegolf alleen in een auto zat. Dat meldt Het Nieuwsblad na berichtgeving van F...

Marieke

Marieke Elsinga valt in slaap achter het stuur en krijgt auto-ongeluk

jun 25, 12:16

Marieke Elsinga heeft heftig nieuws bekendgemaakt. De Qmusic-dj heeft bekend onlangs in slaap te zijn gevallen achter het stuur, waarna ze een auto-ongeluk kreeg. Dat meldt ook Shownieuws. Elsinga was...

NL31

Noodweer verwacht tijdens Nederland - Tunesië

jun 24, 21:49

Aanstaande donderdagnacht om 01.00 uur speelt Nederland het laatste groepsduel tegen Tunesië. Lokale weerdiensten melden dat er noodweer op komst is in de Amerikaanse speelstad Kansas City. Daardoor k...

Kermis

Kermismedewerker (27) overleden bij arbeidsongeval

jun 24, 19:03

Bij een heftig arbeidsongeval in het Belgische Eupen is een kermisuitbater overleden. De man is door een attractie verpletterd toen hij bezig was met het demonteren. Dat meldt Het Laatste Nieuws nadat...

Loading