Knallende televisieruzie bij De Oranjezomer: Olcay Gulsen gaat helemaal door het lint

Entertainment
woensdag, 11 juni 2025 om 12:06
olcay1231
Kijkers van De Oranjezomer hebben zich gisteren kostelijk kunnen vermaken met een fikse ruzie in de uitzending. Olcay Gulsen kreeg het aan de stok met mediakenner Victor Vlam. Olcay werd boos toen het over Greta Thunberg ging en begon te schreeuwen.
Je kunt van Olcay Gulsen en Victor Vlam vinden wat je wil: uitsproken zijn ze in elk geval allebei. Dat zorgde gisteren voor een flink spektakel op televisie.
Johnny de Mol haalde in de uitzending aan dat Flikken Maastricht misschien van televisie verdwijnt. Daar werd even over gesproken, maar volgens Olcay is het helemaal niet belangrijk waar de NPO nu precies op gaat bezuinigen.

Olcay briest

Wat is er dan wel belangrijk!? Gaza natuurlijk, zo is Olcay van mening. ''Weet je waar ik me vandaag heel erg druk om heb gemaakt?''
''Dat Greta Thunberg en die elf andere activisten op die boot zo ontzettend door de mangel werden gehaald. Ik las een stuk in De Telegraaf. waar ze werden uitgemaakt voor aandachtsgeile mensen.''
''En dan denk ik bij mezelf: Er zijn 2,3 miljoen mensen in Gaza, Palestijnen die worden opgejaagd en vermoord.''
Politiek verslaggever Thomas van Groningen: ''Ja, gooi het er nog effe in, zo voor het einde.''
Olcay: ''Nee, maar opeens denk ik bij mezelf. We lopen hier over iets onzinnigs te praten, over Victor Reinier uh I don't know. We moeten ons allemaal kapot schamen dat we dit allemaal laten gebeuren en dat we mensen die wél iets doen dan gaan beoordelen en belachelijk gaan maken.''

Narcist

Greta is ‘heel dapper’, vindt Olcay. ''En heel haar leven al heel dapper. Ze zet zich onzelfzuchtig in voor de samenleving.''
''En dan die belachelijk gaan maken? Ik vind dat we ons kapot moeten schamen dat we dat doen en De Telegraaf dat schrijft. Walgelijk!''
Victor Vlam had nog niets gezegd, maar haalt met een opmerking het bloed onder de nagels van Olcay vandaag: ''Zij is een narcist en een beroepsactivist.''
Olcay begint daarop te schreeuwen: ''Nee, jij bent een narcist! Want een...Nee, jij bent een narcist. Ik vind jou een aardige vent, maar jij bent een narcist. Jij loopt hier alleen maar te roeptoeteren. Deze vrouw doet wat voor de wereld.''
Van Groningen: ''Hoe heeft zij de Gazanen dan geholpen met die boot?''
Olcay: ''Om aandacht te vragen! Activisme gaat over aandacht en zorgen dat wereldleiders wél in beweging komen.''
''Dat doe je alleen maar door je podium en haar 14,8 miljoen volgers in te zetten om zich druk te maken om iets waar wij ons allemaal iedere dag druk over zouden moeten maken!''

NET BINNEN

Cody Gakpo

KNVB reageert op overlijden zoontje Gody Gakpo

jun 27, 23:15

De KNVB heeft gereageerd op het verdrietige nieuws rond Cody Gakpo en zijn vriendin Noa van der Bij, die vandaag bekendmaakten dat hun zoontje tijdens de zwangerschap is overleden. Ook Brian Brobbey h...

Bosje

Code oranje nu in het hele land: Hier gaat het zo als eerst los

jun 27, 22:10

Goed nieuws: code rood is inmiddels voor alle provincies ingetrokken. Slecht nieuws: er is noodweer op komst in alle provincies. Bijzonder genoeg spreken alle weermodellen elkaar tegen en is het nog s...

Waterdam

Man (19) levenloos gevonden in zwembad Volendam

jun 27, 20:50

Verdrietig nieuws uit Volendam. In zwembad De Waterdam is gisteravond een overleden persoon bij de glijbaan gevonden. Het gaat om een man van 19 jaar uit Amsterdam, zo meldt De Telegraaf na een berich...

Scherm­afbeelding 2026-06-27 om 18.46.27

Zoontje Oranje-international Cody Gakpo (27) overleden

jun 27, 18:39

Vreselijk nieuws voor Cody Gakpo en zijn vriendin Noa van der Bij. Laatstgenoemde maakt via haar Instagram bekend dat hun ongeboren zoontje tijdens de zwangerschap is overleden. ''Voor altijd geliefd....

Loading