Mike breekt met mama Mo

Entertainment
zondag, 30 november 2025 om 17:43
Mike1
De 'realitysterren' Mike en Monique Hansler zijn weer terug in hun geliefde Seefeld. De twee zijn zoon en moeder, maar zouden net zo goed partners kunnen zijn. Mike heeft nu echter besloten dat de tijd is aangebroken om het ouderlijk huis te gaan verlaten.
Mike die het nest gaat verlaten? Dat is wel een persalarmpje waard dachten wij zo. Het onmogelijke lijkt te gaan gebeuren, want Mike heeft zijn moeder verteld dat hij op zichzelf wil.
In gesprek met Shownieuws bevestigt Monique het aanstaande vertrek van haar zoon. ''Mike heeft nog geen huis in Seefeld, nee. We zijn aan het kijken...''
''Hij wil dat ook graag. Ja, da's logisch. Ik bedoel, je moet niet eeuwig bij je ouders blijven zitten, toch? Da's ook niet goed.''

Nieuwe relatie

Deze week dook er een gerucht op dat Mike een nieuwe vriendin zou hebben. Wellicht is dat aanleiding om het ouderlijk huis te verlaten.
Wat heeft Mo eigenlijk te zeggen over mogelijk nieuw liefdesgeluk voor haar zoon? ''Weetje, er wordt zoveel geschreven. Ze maken allemaal van een mug een olifant, dat vind ik allemaal zo'n onzin.'' Het is dus niet waar, stelt Monique.
Dan weet je dus eigenlijk al dat het wel waar is. Het is namelijk niet de eerste keer dat Monique iets met klem ontkent, en dan blijkt het achteraf wel waar te zijn.

Irritaties lopen op

Eline de Ruig, deskundige bij Shownieuws, staat al maandenlang in contact met Monique, Mike en de inmiddels weggestuurde Denise.
Morgen staat de tweede aflevering op de planning. ''Het wordt er ook echter niet beter op'', zo verklapt De Ruig. ''Mo ergert zich weer groen en geen aan Denise. Denise wordt wederom niet gespaard.''
''Als je echt wil genieten van irritaties van 'mama Mo', dan zou ik zeggen: ga vooral door met kijken'', zo sluit De Ruig af.
En kennelijk genieten er veel mensen van de realityserie, zo blijkt uit de kijkcijfers. Vorige week keken er maar liefst 700.000 huishoudens. En dat terwijl op social media veel comments verschenen waarbij een hoop mensen aangaven niet te zullen gaan kijken.

NET BINNEN

Auto

Auto rijdt in op WK-fans: Tientallen slachtoffers

jun 25, 14:07

Schokkend nieuws uit de Mexicaanse stad Cabo San Lucas. Daar is een auto ingereden op feestende voetbalfans, die de overwinning van Mexico op Tsjechië aan het vieren waren. Er zijn tientallen fans aan...

view-ambulance-street

Kindje (3) levenloos gevonden in snikhete auto

jun 25, 13:15

In de Franse gemeente Saint-Gratien, vlak bij Parijs, is gistermiddag een kind van drie jaar overleden, dat tijdens de hittegolf alleen in een auto zat. Dat meldt Het Nieuwsblad na berichtgeving van F...

Marieke

Marieke Elsinga valt in slaap achter het stuur en krijgt auto-ongeluk

jun 25, 12:16

Marieke Elsinga heeft heftig nieuws bekendgemaakt. De Qmusic-dj heeft bekend onlangs in slaap te zijn gevallen achter het stuur, waarna ze een auto-ongeluk kreeg. Dat meldt ook Shownieuws. Elsinga was...

NL31

Noodweer verwacht tijdens Nederland - Tunesië

jun 24, 21:49

Aanstaande donderdagnacht om 01.00 uur speelt Nederland het laatste groepsduel tegen Tunesië. Lokale weerdiensten melden dat er noodweer op komst is in de Amerikaanse speelstad Kansas City. Daardoor k...

Loading