'Vriend Amalia valt op mannen', relatie is voorbij

Koningshuis
maandag, 13 januari 2025 om 11:42
amalia
Royaltywatcher Jeroen Snel heeft opmerkelijk nieuws. Het zou niets zijn geworden tussen Amalia en de Bulgaarde prins Boris Saxe-Coburg-Gotha. Snel suggereert dat het 'misschien' wel komt doordat Boris op mannen valt.

'Valt op mannen'

Al een jaar zijn er flinke geruchten dat Amalia een (verborgen) relatie heeft met Boris. De twee zijn vaak samen gespot en toen Amalia in Madrid verbleef spraken ze meermaals af.
Binnen de, met name Spaanse, media gonsde het daarop van de geruchten. Het kon niet anders of de twee vormden een liefdeskoppel. Ook het Instagramkanaal Juicechannel kreeg een bericht van een van zijn volgers, die de twee had gezien. De bron sprak van een 'overduidelijke romantische klik' tussen de twee.
Vanuit het Koninklijk Huis is die bevestiging altijd uitgebleven, maar royaltykenner Jeroen Snel heeft iets te melden.
''Het is volgens mij niks geworden tussen Boris en Amalia. Misschien komt dat ook wel doordat Boris helemaal niet op vrouwen valt. Maar: we weten het niet. Ik zag wat foto's van Amalia in Argentinië vorige week in Tinto Bistró, de broer van Máxima.''
Hij vervolgt: ''Volgens mij zat Boris daar niet tussen. Was het wel wat geworden, dan was Boris er met de kerstdagen natuurlijk bij geweest.''

'Goede vriend'

Snel denkt dat Boris en Amalia elkaar, wellicht vanwege de geaardheid van Boris, inmiddels gewoon zien als 'goede vrienden'.
''Maxima en Willem-Alexander zijn ook altijd goed bevriend geweest met Boris' ouders. Destijds zijn ze ook op de begrafenis van zijn vader geweest. Was het wel wat geweest, dan hadden we dat al gezien.''
''Toen met Isebrand Kaldewei waren ze samen in New York, in Canada en volgens mij ook nog in Lech geweest. Dat waren allemaal signalen. Die zijn er in dit geval niet echt.''
Amalia is dus (weer?) vrijgezel. Vorige maand vierde de prinses haar 21e verjaardag. Als cadeau besloot Madame Tussauds een wassen beeld van haar te maken, terwijl Aruba een special gouden postzegel heeft uitgebracht.

NET BINNEN

trump

Dit is de reden dat Donald Trump nog niet op het WK is geweest

jun 26, 15:04

Het WK voetbal is inmiddels al twee weken bezig. De VS is een van de medeorganisatoren, maar er is een opvallende naam die ontbreekt op de tribunes: Donald Trump. Zijn afwezigheid zorgt voor flinke sp...

Onweer45r

KNMI geeft nieuwe weerwaarschuwing af

jun 26, 13:32

Het is vandaag code rood en deze weerwaarschuwing is nooit eerder afgegeven vanwege hitte. En nu dus wel. De temperaturen kunnen in het zuiden oplopen tot 40 graden. Straks belooft het aardig los te g...

Ambulance5

Kind levenloos uit water gehaald in Utrecht

jun 26, 10:15

Verdrietig nieuws uit Utrecht. Daar gisteren een jongen van 13 jaar verdronken. De politie meldt dat de jongen tegen het eind van de middag zoek was geraakt in de Strijkviertelplas. Na een zoekactie v...

Onweer4

Nu nog code rood, maar in deze drie provincies straks noodweer

jun 26, 9:16

Nederland maakt zich op voor code rood wegens extreme temperaturen. Waar het vandaag bijna 40 graden kan worden, is er vanavond noodweer op komst. Het KNMI heeft code geel afgegeven voor drie provinci...

Loading