Angela Groothuizen deelt foto zonder make-up, volgers schrikken zich wezenloos

BNers
dinsdag, 05 augustus 2025 om 20:55
Angela
Angela Groothuizen kennen we natuurlijk als een goed verzorgde vrouw die altijd spic en span voor de camera verschijnt. Op Instagram heeft ze nu echter een filmpje gedeeld van haar gezicht zonder de dagelijkse plamuurlaag. En daar reageren volgers niet al te vriendelijk op.

Angela puur natuur

Het is niet dat Angela zomaar poseert zonder poedertjes en crèmetjes. Het gaat om een reclamefilmpje voor gezichtscrème, waarbij zich van haar puurste kant laat zien.
Bij de video schrijft ze: ''Zo ziet mijn ochtendroutine op een make-uploze dag eruit.'' Vervolgens smeert ze ter promotie een of andere crème op haar gelaat.
Een BN'er die de 'naturel-look' toepast, wordt doorgaans overladen met leuke reacties. Die zijn er ook wel, maar Angela krijgt helaas ook nare reacties. Iemand schrijft: ''Ik schrok ervan.'' Ook een ander is niet bepaald vriendelijk.
''Is zij...van de Dolly Dots? OMG...Kijk dan eens naar Connie Witteman!'', zo luidt een reactie. Kortom: niet iedereen kan het waarderen. Gelukkig zijn er ook mensen die het juist leuk vinden dat Angela zich naturel laat zien.
Een van haar volgers: ''Ik vind dit juist mooier.'' Een ander: ''Jij bent gewoon jezelf en je durft jezelf te laten zien. Niks mis mee.''

Linda de Mol

Er zijn natuurlijk wel meer BN'ers die zich laten zien zonder make-up. Linda de Mol deed het vorig jaar al eens.
In juni besloot Linda een foto zonder filter, maar ook zonder make-up te plaatsen. Dat deed ze in het kader van een zelfverzonnen 'No Make-Up Day'.
De presentatrice (60) liet zichzelf puur natuur op de cover van haar magazine LINDA plaatsen. In het blad wilde Linda van haar lezers weten of ze zijn geschrokken. ''Moest je twee keer kijken? Snap ik, want naast mijn dierbaren is niemand dit van me gewend.''
''Het beetje zwart rond mijn ogen is een restantje van een semi-permanente eyeliner, die ik twee jaar geleden liet zetten om make-uploos de zomervakantie door te kunnen brengen.''
Met de foto wilde Linda duidelijk maken dat er niets mis is met een 'blotebillengezicht', zoals ze het zelf heeft omschreven.

NET BINNEN

view-ambulance-street

Kindje (3) levenloos gevonden in snikhete auto

jun 25, 13:15

In de Franse gemeente Saint-Gratien, vlak bij Parijs, is gistermiddag een kind van drie jaar overleden, dat tijdens de hittegolf alleen in een auto zat. Dat meldt Het Nieuwsblad na berichtgeving van F...

Marieke

Marieke Elsinga valt in slaap achter het stuur en krijgt auto-ongeluk

jun 25, 12:16

Marieke Elsinga heeft heftig nieuws bekendgemaakt. De Qmusic-dj heeft bekend onlangs in slaap te zijn gevallen achter het stuur, waarna ze een auto-ongeluk kreeg. Dat meldt ook Shownieuws. Elsinga was...

NL31

Noodweer verwacht tijdens Nederland - Tunesië

jun 24, 21:49

Aanstaande donderdagnacht om 01.00 uur speelt Nederland het laatste groepsduel tegen Tunesië. Lokale weerdiensten melden dat er noodweer op komst is in de Amerikaanse speelstad Kansas City. Daardoor k...

Kermis

Kermismedewerker (27) overleden bij arbeidsongeval

jun 24, 19:03

Bij een heftig arbeidsongeval in het Belgische Eupen is een kermisuitbater overleden. De man is door een attractie verpletterd toen hij bezig was met het demonteren. Dat meldt Het Laatste Nieuws nadat...

Loading