Angela Groothuizen deelt foto zonder make-up, volgers schrikken zich wezenloos

BNers
dinsdag, 05 augustus 2025 om 20:55
Angela
Angela Groothuizen kennen we natuurlijk als een goed verzorgde vrouw die altijd spic en span voor de camera verschijnt. Op Instagram heeft ze nu echter een filmpje gedeeld van haar gezicht zonder de dagelijkse plamuurlaag. En daar reageren volgers niet al te vriendelijk op.

Angela puur natuur

Het is niet dat Angela zomaar poseert zonder poedertjes en crèmetjes. Het gaat om een reclamefilmpje voor gezichtscrème, waarbij zich van haar puurste kant laat zien.
Bij de video schrijft ze: ''Zo ziet mijn ochtendroutine op een make-uploze dag eruit.'' Vervolgens smeert ze ter promotie een of andere crème op haar gelaat.
Een BN'er die de 'naturel-look' toepast, wordt doorgaans overladen met leuke reacties. Die zijn er ook wel, maar Angela krijgt helaas ook nare reacties. Iemand schrijft: ''Ik schrok ervan.'' Ook een ander is niet bepaald vriendelijk.
''Is zij...van de Dolly Dots? OMG...Kijk dan eens naar Connie Witteman!'', zo luidt een reactie. Kortom: niet iedereen kan het waarderen. Gelukkig zijn er ook mensen die het juist leuk vinden dat Angela zich naturel laat zien.
Een van haar volgers: ''Ik vind dit juist mooier.'' Een ander: ''Jij bent gewoon jezelf en je durft jezelf te laten zien. Niks mis mee.''

Linda de Mol

Er zijn natuurlijk wel meer BN'ers die zich laten zien zonder make-up. Linda de Mol deed het vorig jaar al eens.
In juni besloot Linda een foto zonder filter, maar ook zonder make-up te plaatsen. Dat deed ze in het kader van een zelfverzonnen 'No Make-Up Day'.
De presentatrice (60) liet zichzelf puur natuur op de cover van haar magazine LINDA plaatsen. In het blad wilde Linda van haar lezers weten of ze zijn geschrokken. ''Moest je twee keer kijken? Snap ik, want naast mijn dierbaren is niemand dit van me gewend.''
''Het beetje zwart rond mijn ogen is een restantje van een semi-permanente eyeliner, die ik twee jaar geleden liet zetten om make-uploos de zomervakantie door te kunnen brengen.''
Met de foto wilde Linda duidelijk maken dat er niets mis is met een 'blotebillengezicht', zoals ze het zelf heeft omschreven.

NET BINNEN

Middellandse zee

Migrant wint half miljoen euro in loterij, maar kan het niet innen

jun 12, 14:38

Een Nigeriaanse asielzoeker won in oktober vorig jaar een half miljoen euro in een Italiaanse loterij. Hij kon het geld echter niet innen, omdat hij geen verblijfsvergunning had. Nu is het feest, want...

Ams

Getuigen explosie Amsterdam vertellen wat zij hebben gezien

jun 12, 13:22

Na de explosie bij een sportschool in Amsterdam hebben meerdere getuigen iets opvallends gezien. Volgens hen reed kort na de ontploffing een Audi met hoge snelheid weg uit de omgeving. Daarbij zou de...

Explosie

Veiligheidsregio geeft update over explosie Amsterdam

jun 12, 10:22

De Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland heeft zojuist heftig nieuws gedeeld. Er wordt rekening mee gehouden dat er mensen onder puin liggen, als gevolg van de explosie bij een sportschool die vannach...

WK1

Duitse supporter kort voor aftrap WK-openingswedstrijd overleden

jun 12, 9:22

Een tragische gebeurtenis in het Estadio Azteca in Mexico, vlak voor de openingswedstrijd van het WK. Kort voor de aftrap zakte een 80-jarige fan in elkaar zakte bij een van de ingangen. De man, die d...

Loading