Mama Mo heeft snoeiharde boodschap voor iedereen die haar niet leuk vindt

Entertainment
maandag, 24 november 2025 om 10:45
Mo
Vanavond is het zover en begint de nieuwe realiyserie De Hanslers: van de Piste naar de Playa. En de hoofdrolspeler in het verhaal is natuurlijk Monique. Zij blikt vooruit en heeft een boodschap voor het kijkersvolk dat haar niet pruimt.
In Winter Vol Liefde zagen we Mike eindigen met Antine, maar later ontstond er toch een relatie met de eerder naar huis gestuurde Denise. Die relatie heeft ook maar kort geduurd.

'Mike haalde me over'

Mike en zijn moeder waren onlangs bij Shownieuws te zien. Daar kreeg Mo de vraag waarom ze graag op televisie wil. Volgens haar is dat helemaal niet het geval en is haar het allemaal slechts 'overkomen'.
Nu is er weer een andere uitleg. Monique wilde helemaal geen serie. ''Maar mijn man Peter en Mike waren dolenthousiast en haalden me over. Die kans krijg je niet zomaar, zeiden ze. Bovendien was ik natuurlijk vereerd door het verzoek.''

Eigen keuze

De Hanslertjes mochten zelf kiezen waar de realtiyserie gedraaid zou worden. Dat werd een beachclub in Altea. 
''We hebben al eens zes jaar op Mallorca gewoond, dus daar werd het 'm niet. Andalusië leek me eerst leuk, maar daar is het bloedheet in de zomer. Die temperaturen vind ik bovendien te pittig voor mijn 'beautiful gurls''
In Altea is het volgens Monique niet te warm. ''We kunnen prima heen en weer pendelen tussen Seefeld waar we in de winter wonen. Bovendien is het hier net een Dickens sprookje op de playa, zo mooi.''
Boodschap
Tijdens Winter Vol Liefde kreeg Monique meermaals de volle laag online. ''Mensen zijn keihard, maar ik heb ook de andere kant gezien van op tv komen.''
''Dat mensen me juist hartverwarmende berichtjes stuurden via Instagram. Over dat ik puur ben en altijd zeg wat ik denk. Velen vinden dat leuk. Daar focus is me dan maar op.''
Monique heeft ook nog een boodschap voor mensen die de serie niet leuk vinden. ''Dan hoop ik dat ze de uitknop op de tv vinden. Ga je niet dood ergeren en zapp naar een andere zender.''

Huilen

Heeft Monique dan geen enkele zelfreflectie? Als ze terugdenkt aan Winter Vol Liefde komt er zowaar toch enig berouw. ''Dan zag ik mezelf op televisie en dacht ik: wat heb ik nu weer gezegd? Erger vond ik nog hoe ik eruit zag via de screenshots die op social media terechtkwamen. Ik kon daar echt om huilen.''
''Inmiddels ben ik veel afgevallen en heb ik aan mijn gezondheid gewerkt. Alleen al door al het traplopen op de beachclub in Spanje! Ik heb astma, maar op deze plek voel ik me energieker.''

NET BINNEN

Strand

KNMI geeft code oranje af voor negen provincies

jun 22, 21:04

Het KNMI geeft voor woensdag van 12.00 uur code oranje af voor in totaal negen provincies wegens extreme hitte. De weerwaarschuwing gaat gelden voor meerdere dagen. Volgens het weerinstituut gaat het...

Scherm­afbeelding 2026-06-22 om 17.26.22

Twee kleine kinderen dood gevonden in snikhete auto

jun 22, 17:15

Een heel verdrietig ongeluk heeft maandag het leven gekost aan twee jonge kinderen van twee en vier jaar oud in het Franse Carpentras. De kinderen werden gevonden in een auto en waren toen al buiten b...

Groningen

Familie omgebrachte ouders Meerstad laten voor eerst van zich horen

jun 22, 15:52

De familie van Johan en Mathilda (beiden 53) jaar uit Meerstad, heeft voor het eerst van zich laten horen na het gezinsdrama dat vorige week plaatsvond. In een verklaring, gedeeld door organisatie Nam...

lis

Man (45) overreden door trekker op strand Vlissingen

jun 22, 15:01

Heftig nieuws uit Vlissingen. Op het Badstrand is vanmorgen een 45-jarige man, die lag te zonnen op het strand, aangereden door een trekker. De hulpdiensten kwamen ter plaatse en hebben de man uit Koe...

Loading